Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 28 maj 2017

Mors dag

Malva sov till 7 i morse. Kändes nästan som sovmorgon. 
Frukostmys och presentöppning
Nästan som att jag fyllde år 


Jag är tacksam över att få vara mamma. Mina fina barn är meningen med livet. 

Patric kom förbi med en blombukett. ❤️


Känner mig riktigt uppvaktad. Kanske har gjort nåt bra som mamma ändå hehe 
Jag är iaf 100% säker på att det absolut bästa jag har gjort i mitt liv är 
mina barn. 

Vi har hängt lite i trädgården. Åt lunch ute. Fantastiskt väder. 
Jag gjorde två tofsar på Malva idag. Hon blev så fin. 

Det blev så tyst och tomt idag när hon åkte hem. Hon är så full av liv och energi. Det smittar av sig. 

Vi har varit över på Öland och firat svärmor. 
Fika på Ölandschoklad. Och sen lite skönt häng på hennes uteplats i Färjestadens hamn. 




Jag har även hunnit med ett besök på gymmet. Sista på ett bra tag framöver 

Operationen närmar sig och jag blir bara mer och mer nervös. 
Hjärnan går på högvarv. Tankarna snurrar. Jag har haft ont i magen och mått illa hela dagen. 

Snart är det äntligen över. 

Imorgon är det mindfulnesskurs och sen fira Patric som fyller 23 år. ❤️

Och nu...SOVA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar