Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 24 juli 2017

En skruv lös

Idag är det deppigt värre. Lyssnar på musik och gråter som en tok. 
Klimakteriet? Pms? Bara extra känslig? Känslor som svallar över? 
Vet inte. Men uppenbarligen nåt som måste ut för jag gråter o gråter. Och städar samtidigt hehe

Idag pratade jag med ÖNH i Linköping. Kommer behöva snittas igen. FAN!!!
Imorgon ska jag få en tid till ÖNH i Kalmar. Dom ska kolla läget och se hur akut det är. Kontakta läkare i Linköping och säga om det kan vänta till den 4/8
Ska alltså inte snittas då men dom menar om det kan vänta med att träffa läkaren då eller om jag behöver komma till Linköping innan. 

Alltså jag orkar inte. 

Fortsätter deppa! En deppdag helt enkelt! 

Imorgon är en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar