Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

torsdag 16 november 2017

Dagens tips

Om ni vill göra ett enkelt julpyssel/pynt så kan ni måla tomtar på en sten. 


Jag använder akrylfärg. Vissa av färgerna är metallic. Det ger lite skimmer. Sen sprayar jag dem med lack. 

Och nästa tips 

Följ Jennys matblogg. Hon gör så mycket gott. Man blir sugen/hungrig  bara av att kolla på hennes bilder. 

Dessa ska jag göra på lördag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar