Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

torsdag 23 november 2017

H&M Home

Idag slog portarna upp för vårt nya stora fräscha H&M som har flyttat ner till Baronen. Och äntligen har vi även fått H&M Home. 


Jag var på invigningen med Tilda. Vi gick lite andra ärenden på stan och så käkade vi även lunch. En mysig förmiddag. 

En kompis till Tilda blev förvånad när hon berättade att jag var hennes svärmor. Hon tyckte jag såg så ung ut. Jo man tackar. 

I em/kväll har jag bara ta det lugnt. Jag försökte ut och springa men orkade bara 3 km. Fick hemsk huvudvärk. 

Tror jag är övertrött. Mitt älskade lilla barnbarn höll mig vaken en hel del inatt. Lilla bök och krångelfian stökade med mig. Jag var så trött så ögonen gick i kors i morse men det glömde jag snabbt när jag fick en bamsekram av den lilla trollungen. 

Jag lämnade henne på dagis medan Micke tog Emma till tandläkaren. Inga hål för Emmis. Fina och väl skötta tänder så nu behöver hon inte gå igen på länge. 

Jag har fortfarande ont i huvet, Prins T för ett fasligt liv i örat och kroppen skriver efter sömn. 

Så go natt på er. Och om ni inte visste det så är det Black Friday imorgon. 

Skynda fynda! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar