Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 9 oktober 2018

Inte i form

Idag när jag vaknade kände jag direkt att jag inte var i form. Ont i örat. Huvudet. Frusen. Ont i kroppen. Har mest legat och vilat idag. Ingen ork alls. Lite piggare under em. Min favoritfamilj kom hit på middag. Älskar att ha dom här. Vi skrattar mycket tillsammans. Det ger energi. ❤️ 

Men nu ikväll började mina ögon rinna. Huvudvärk.  Det gör mer och mer ont i örat. Jag har tagit värktabletter men det hjälper inte. Ligger nerbäddad nu. Hoppas på att vakna piggare imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar