Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 25 juni 2017

Midsommarhelg

Nu är midsommar över för den här gången. Vilken fantastisk helg vi har haft. 
Många härliga människor. Mycket skratt. Musikquiz , bubbelbad,dans runt midsommarstång ,bad i poolen, dansstopp, femkamp, tipspromenad ,god mat och dryck, musik, sång. Alla, både barn och vuxna, har haft otroligt roligt i två dagar. 






















Det är många barn och vuxna som samlas och har riktigt kul och trevligt i två dagar. 
Härliga minnen för livet. 

Jag har haft lite ont i huvudet till och från. Och varit först i säng alla dagarna. Även innan barnen tror jag. 
Men det har gått bra och jag har mått ganska så bra ändå , trots värken. 
Blir lätt hjärntrött och har fått gå och vila lite då och då. 
Men...jag har haft en väldigt bra helg. ❤️

Nu är vi på väg hem igen. Borta bra men hemma bäst, absolut. Men jag saknar redan Stockholm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar