Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

fredag 16 november 2018

Hittelön

Stor belöning till den som hittar min energi. Verkar ha tappat den någonstans. Lust och ork oxå. Är alldeles tom. 

Ligger på soffan och slöglor på tv. Har varit kissnödig en timma nu men orkar inte röra mig. 

Idag är jag bara less på allt. Less på livet. Och det får vara så idag. 

Solen skiner just nu. Kanske ska dra mig själv upp ur soffan. Hoppa ur pyjamasen och gå ut och andas lite. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar