Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

torsdag 17 november 2016

Annas pepparkakor

Jag erkänner. Jag har ett beroende. Denna tiden på året är jag fullkomligt besatt av pepparkakor. Men inte vilka som helst. Det måste vara Annas. 
Och jag doppar dom i kaffet. Satan så gott. 


Har tyvärr dragit ner vår dotter i "Anna träsket" oxå. 
Vi är helt besatta 🙈

Nu har vi precis haft ett litet moment. Efter en macka till mellis avnjöt vi pepparkakor. Helt under tystnad. 
Mmmmm....


Emma håller i burken. Rädd att jag ska ta alla 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar