Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 29 november 2016

Yr eller inte yr, det är frågan...

Idag har jag haft mitt älskade lilla barnbarn hela dagen.
Hon är så otroligt fin. Söt, go och glad liten tjej. ❤️ 






Jag skulle kunna göra vad som helst för den här lilla prinsessan. Känner att det en dag kommer bli väldigt svårt att säga nej till henne. Men äh...man får väl barnbarn för att skämma bort dom 😍

Tur att lilla Malva är så lugn och snäll. Jag har känt mig väldigt trött o tung i huvudet hela dagen. Så vi har bara tagit det lugnt. Mest legat på golvet och lekt. 

Nu i em/kväll har jag varit gungig. När vi satt och skulle äta middag hade jag svårt att hålla uppe huvudet. Snurrade som fanken. 
Mår lite illa, känner mig "konstig" och ser suddigt. 

Ska lägga mig nu. Hoppas på att få sova men lika bra att räkna med att jag blir yr inatt. Tyvärr...


Yr eller inte yr, det är frågan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar