Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 21 november 2016

All in one boost


Det här är helt galet, ännu en bra dag. 
Lämnade Emma i skolan. Gick till gymmet och körde lite styrka. Hem och käkade. Skulle posta ett brev så jag tog en liten pw. 
Hem och började rensa lite över skåpen i köket.( kommer en snickare i veckan som ska greja lite ) 
När Emma kom hem pysslade vi och fixade lite inför första advent. 

Emma hade läst i en tidning att man kunde måla kottar med glitterpennor och nagellack. Hon testade och det blev perfekt till årets adventsljusstake. 









Jag använde florsocker som snö till tomten i glaskupan. 
Man tager vad man haver 😂

Nu ikväll tog jag en löprunda innan middagen. 
Men det gick tungt idag. Benen kändes som bly. 😩
Imorgon blir en vilodag. 

Ska möta Tilda, Patric och Malva på stan och ta en fika. Mys ❤️

Ett tips:


Jag vet inte om jag är lättlurad men jag tycker  detta kosttillskott som Maggan Graaf har gjort funkar. Jag känner mig piggare och har mer energi. 👍🏻💪🏻



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar