Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 14 november 2016

Testar

Det här en test. Tänkte börja blogga igen. 
Fast denna gången ska bloggen mer handla om mitt liv med Mr Ménières. Den där jobbiga delen av mitt liv som jag aldrig blir av med. Likaså hans vänner Herr Kräk och Prins Tinnitus. Dom tre har helt enkelt bestämt sig för göra livet svårare för mig. 

Har blivit rekommenderad av börja skriva igen. Föra dagbok för att själv kunna se vad som kanske påverkar mig sämre eller  till det bättre. Men också för att skriva av mig, både bra och dåliga dagar.

Bloggen är under utveckling. Och detta är bara en test än så länge. 
Fler inlägg kommer inom kort och det vore kul om just DU ville följa. 
Men...denna bloggen är först och främst för min egen skull. Här skriver jag ner mina tankar och funderingar. 
Delar med mig av mina känslor och mitt mående. 
Är det något som inte passar så är det ingen som tvingar dig att läsa :)

Kram Malin


A moment to remember. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar