Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 14 februari 2017

Alla hjärtans dag

Vilken bra dag jag har haft. 

Fick en fin present av Emma imorse 
Hon är så snäll mitt lilla hjärta. 

Åkte in och mötte upp syrran, Paulina , på en hotellfrukost. 
Nice ❤️

Vi gick lite på stan sen avslutade vi med en latte på Balcks

När jag kom hem gav jag mig ut och sprang en runda. Underbart väder. 

Min systerdotter Meja kom hit. 

Vi hämtade Emma i skolan, köpte lite alla hjärtans fika och sen gick vi hem hit igen.  Dom lekte, spelade spel och så pysslade vi lite. 


När jag hade lämnat Meja nu ikväll tog jag en löprunda till. 
Alltså 2x4 km idag. 
Och även två rundor igår. Orkar inte springa långt så det är perfekt att dela upp till två rundor istället. 

Emma var inte pigg nu ikväll. Igår halkade hon och slog i knät i en tröskel. Ikväll svullnade det upp, var varmt o rött och hon hade ont. Hon var lite ledsen och hängig. Somnade på soffan. 

Det gör jag snart oxå. 
Gymmet imorgon bitti. Sen jobbmöte. 

Kram på Alla hjärtans dag ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar