Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 12 februari 2017

Mr Grey

Nu rullar bilen hem mot Kalmar igen. Micke måste köra hela vägen hem för jag har varit på vinlunch. Eller jag drack bubbel. 
Vi var 20 tjejer som käkade lunch innan vi skulle gå på Mr Grey. 
Vi gick på bion i Mall of scandinavia. Vilken salong. Stolar man kunde ligga ner i och en fotpall. 
Och, det bästa av allt, man fick ha bubblet med in på bion 👌🏻






Så jäkla bra film. Man blir kär 😍

Det har varit en bra helg. Alla nöjda o glada. 
Självklart skönt att komma hem till sitt egna. Men jag saknar ändå alltid Sthlm när jag åker därifrån. 

Lotta är som en syster för mig. Och eftersom vi ses så sällan gör det ont i hjärtat när vi skiljs åt. 

Men...denna gången var det ändå inte riktigt lika jobbigt att åka för jag vet att vi snart ses igen. Bästa 😍

I veckan händer det lite blandat. 
Alla hjärtans dag.
Hotellfrukost med syrran. 
Möte, och planering för mig och nytt jobb. 
Mina älsklingar kommer hem...


...Äntligen. Som jag har saknat dom. 
Patric ringde förut idag. FaceTime. Så jag kunde få prata lite med Malva. Mys ❤️

Malva fyller 1 år nästa helg. Farmors lilla prinsessa. 

Nu ska jag vara lite social och trevligt sällskap istället för att stirra ner i mobilen 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar