Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

lördag 11 februari 2017

Marcus och Martinus

Idag har vi varit på konsert. Vilken lycka för Emma och Mille. 
Dom var så taggade och förväntansfulla. 
-Jag är så spänd så jag dööör sa Emma. 

Att se henne så lycklig som hon var under konserten, glädjen i hennes ögon, höra henne sjunga med, dansa, skrika, göra vågen, lysa med mobilen...då blev jag alldeles lipig. 
Hennes första konsert. Och att få se sina favoriter Marcus och Martinus. En oförglömlig upplevelse. 










Nu har Emma och Mille lagt sig ute i bubbelbadet och relaxar lite. 
Och snart väntar Mellomys. 



Igår hade vi en väldigt soft kväll. God mat och dricka. Bubbelbad i 2 timmar. Skrynkliga sen haha
En riktigt rolig kväll







Imorgon är vi 20 tjejer som ska ha date med Mr Grey. 
Vinlunch och bio. Mys. 


Älskar att vara i Sthlm. Mår så bra här. Tråkigt att åka hem
Men...åker snart hit igen 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar