Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 28 februari 2017

Kräksjuka

La mig för att lyssna på en ljudbok när Emma vaknar och säger att hon har ont i magen. 
Frågar om hon mår illa
Ja säger hon
Jag hinner precis hämta ett spann sen kom spyan. 
Blääää

Så ja, istället för ljudbok får jag ligga o lyssna efter kräkning istället. 
Allvarligt...vad händer? Emma åker på alla sjukdomar inom loppet av några veckor. 
Halsfluss, influensa och nu kräksjuka. 

Måtte det gå över snabbt. Ber till Gud att det går över direkt. Att det bara var en kräkning. 
Be en bön kan man ju alltid göra men frågan är om någon hör den...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar