Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 13 februari 2017

Upp som en sol ner som en pannkaka

Som vanligt när jag haft kul så "straffas" jag. Började blir gungig och må illa sista 15 milen hem igår. 
Låg och blundade hela sista biten hem o fokuserade på att inte behöva kräkas. 

Väl hemma hoppade jag direkt i säng. 

Vaknade yr inatt. Och nu ligger jag helt matt. 
Har inte gått upp än 
Trött, illamående och lite gungig i huvudet. 

Måste gå upp o få i mig nåt att äta. 

Ingen bra start på dagen men så värt det ändå för jag har haft en fantastisk helg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar