Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

torsdag 16 februari 2017

Gåsmamman

Äntligen är mina "thairesernärer" hemma. Hämtade lilla familjen vid flyget förut. Dom såg oförskämt pigga ut efter en sån lång resa. Så mysigt att se lilla Malvis 😍
Underbart att ha dom hemma igen. 
Har toksaknat dom. 

Patric och jag brukar normalt sett prata varje dag och nu har vi "bara" pratat på facetime ett par gånger. 
Visserligen smsat varje dag. 

Emma har haft feber idag med och är väldigt hostig. Dock ingen temp nu ikväll. Och nu sitter hon iaf uppe och munnen går i ett på henne så jag antar att hon börjar bli piggare hehe


Jag drog in till stan innan jag skulle hämta familjen på flygplatsen. 
Fixade mina naglar. Skippade färg. Körde helt naturella och med några "stenar" istället. Är så nöjd över att mina naglar blivit så långa. 

Jag har sprungit en liten runda idag med. Kändes bra. Sprang bara 4 km men tänkte att nästa gång jag springer ska jag försöka orka lite längre. 

Jag har ett jäkla sus i örat ikväll och känner mig lite gungig. 
Blev det efter att jag hade varit ute och kört bil. Har så dåligt mörkerseende och koncentrerar mig väldigt mycket. Tror jag spänner mig oxå. 

Nu ska jag ta en GB sandwich och kolla Gåsmamman 


Puss

( man bara måste älska snapchat 😂😂😂) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar