Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 28 februari 2017

Utmattad

Känns som att min kropp på nåt vis sagt stopp. 
Är matt, trött, ont i magen, illamående , ingen ork alls. 
Idag har jag mest bara legat. 
Vaknade yr i natt/tidigt i morse. 
Sov bort hela förmiddagen. 

Var uppe en stund när Patric kom på en kaffe. 
La mig igen. Nu har jag lagat middag och ätit men vill bara sova igen. 
Fryser och känner mig allmänt bläää. 

Jag tror jag lägger mig på soffan. Äter en semla dagen till ära ( fettisdagen) och bara softar. 

Imorgon är en annan dag. Hoppas på mer energi. 

Emma har studiedag imorgon. Men hon blir inte ledig för det. Icke sa nicke. Vi ska rensa och städa. 

Ha en bra kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar