Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

lördag 19 januari 2019

Ingenting är ju också någonting

Klockan är 13.30 och jag har fortfarande inte gått upp. Mår inte alls bra. Kan inte röra huvudet. Jo jag kan, men det gör så förbannat ont. Jag är trött. Matt. Lite yr. Känner mig "konstig" i hela kroppen.
Det får vara så här idag. Orkar inte göra nåt ändå. Jag får helt enkelt bara ta en lugn dag. Vara i ryggläge och göra ingenting  
Ingenting är ju också nånting ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar