Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

onsdag 23 januari 2019

Testar igen

Provar en ny app. Den andra verkar ju ha fått spunk. Eller kanske det är ett tecken på att jag ska lägga ner bloggandet. 
Jag får panik när saker och ting inte funkar som det ska. 
Bloggappen strular. Mitt bank id strular. Skulle fixa det på vår dator. Då laggar datorn också. Och allt jag suttit med idag till Malvas fotobok var borta. Gaaaaah! Panik. 
Flera sidor bara puts väck. 

ANDAS

Ingen idé att få psykbryt. Bara att göra om det imorgon. Tjooohoo vad kul. 
I love me life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar