Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

fredag 11 januari 2019

Vänner

Vilka fina vänner Emma har. Ikväll har hon haft 6 av sina kompisar här hemma på middag. Hon firade att hon fyllt 10. 


Dom käkade. Jag körde musikquiz för dom. Frågesport. Dom gjorde pärlleken( plocka pärlor med en klädnypa) äta godissnöre o lite annat. Dom körde nån dans. Var på Emmas rum en stund. Mycket skratt och fnitter. Sen åt dom efterrätt framför tvn och kollade på Talang. 

Så härliga och fina tjejer. Trevliga och gulliga mot varandra. Ödmjuka och roliga. Hoppas dom fortsätter vara vänner, att dom respekterar och är rädda om varandra. 

Hon fick så fina presenter. En tjej gav Emma en kudde med en bild på dom två. Då blev mamma Malin helt lipig. 


Jag blir så glad i hjärtat av att Emma har så fina vänner ❤️

Nu har vi städat upp efter festen och jag har lagt mig. Har tagit min nya medicin. Hoppas den funkar och att jag får sova inatt. Imorgon är det min tur att gå på fest. En tjejkväll med härliga vänner. ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar