Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

fredag 11 augusti 2017

Mina älskade barn

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Hade en sjukt rolig kväll igår. 
Middag ute på stan, kollade Backyard Babies och så party ett par timmar till innan vi åkte hem. Väldigt bra kväll. 
Mycket skratt och vi träffade många roliga,härliga människor. 







Och jag hade inte ont i natt. Sov gott hela natten. Och lång sovmorgon idag. Underbart. 

Har passat Malva en stund. Patric kom på en fika. 
Mina älskade barn. Blir så varm i hjärtat av att se dom tillsammans. Emma älskar verkligen sin brorsa. Och så lilla Malva. Denna underbara lilla skatt. 

Patric , Emma o Malva, det finaste som finns.  Det bästa jag har. Mitt allt. Vad vore jag utan dom? ❤️

Jag har pärlat lite nu i em/kväll. 


Ikväll grillade vi. Väldigt varm och skön kväll. Men oxå väldigt kvavt. Det sägs att det ska åska imorgon och det känns nästan i luften. 

Nu har Emma och jag precis sett sista Twilightfilmen.
Mysigt.  

Jag har inte haft superont idag. Ont men ändå helt ok smärta att hantera. 
Men jag kände precis nu bakom örat och den är galet nära att gå igenom. Spänner och svider i huden. 
Mamma ...hjälp!!!!

Nu ska jag sova. Imorgon ska vi in på stadsfesten igen. Vi ska se Samir och Viktor. Emma är överlycklig. 

Hoppas jag får sova inatt med och jag inte vaknar med en skruv på kudden. 😳


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar