Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 20 augusti 2017

Mini Tri

Nu har vi bestämt oss, Tilda, jag och Amanda,vi ska köra Mini Tri. Förmodligen kör vi som ett lag. Och får med nån mer.
Har ev redan en tilltänkt sponsor 😝 Vi går "all in" redan.  

Vet inte om det är modigt eller bara helt galet haha
Jag älskar att utmana mig själv , som tex att springa Wings for life. Älskar att ha saker att jobba för. 
Göra saker jag tror jag inte ska klara. 


Blir en ännu större utmaning att klara Mini Tri eftersom jag hatar att bada (i Sverige, är typ rädd för sjögräs och sånt gegg) och med en skruv lös förbannat dålig balans. Hjälp! 

Förhoppningsvis är skruven borta inom kort. Sen är det bara att öva upp balans. 
Och styrka och kondition. Galet vad jag har tappat allt sen efter op. 

Nu är vi i Ullared. Det blir en utmaning att orka gå här idag. 
Men jag älskar det ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar