Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 23 januari 2017

Hipp hipp hurra

I morse tog jag mig inte upp ur sängen. Trött och gungig. Låg till 11. Fortfarande trött men mår bättre. 
Har inte gjort nåt vettigt alls sen jag gick upp. 
Bara hasat runt i raggsockorna. 
Ja inte naken då utan med myskläderna på. 

Snart hämta Emma sen ha egentid med henne. Bästa. Emmis o jag ❤️
Middag, om jag känner henne rätt väljer hon 4-kök, och sen bio och få en försmak på hur det kommer vara på Marcus o Martinus konserten. 
Misstänker höööööög ljudvolym 😅

Imorgon ska jag passa Malva sen bjöd jag in oss på middag hos Patric o Tilda hihi

Och onsdag en date med Josse, Lina och Amanda. 

Kommer bli en bra vecka. ❤️

Idag säger vi ett stort grattis till min systerdotter Meja som fyller 8 år. Hipp hipp hurra Mejsen ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar