Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

onsdag 4 januari 2017

Terapi

Klarar inte att pärla just nu. Är för pilligt och jag mår typ illa när jag koncentrerar mig. 
Men måla är otroligt rogivande. 


Jag slappnar av. Tänker inte särskilt mycket. Bara målar. Terapi.  Men det är svårt. Jag är van att rita med blyerts. Då kan man sudda. Här gäller det man inte gör fel...svårt att måla över. 

Sovit bra inatt. Ingen huvudvärk idag. 

Hoppas på en bra dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar