Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 24 januari 2017

Tiden går så fort

Efter en lite stressig morgon gick jag till gymmet och försökte varva ner. Körde på rätt bra. 
Försökte mig på lite balansövningar oxå. 


Malva kom , jag har passat henne idag, och vi gick till affären och köpte fika sen hem till min mamma o hälsade på. 

Sen tog Malva och jag en lång promenix och hon somnade i vagnen. 

När hon vaknade åt vi lite och fortsatte sen med att utforska alla leksaker. 


 Malva hade nog inte sovit klart för när vi låg i sängen o busade lite så blev hon trött och somnade på mitt bröst. Så mysigt ❤️


När hon vaknade igen så tog vi det lite lugnt här hemma innan vi gick hem till Patric och Tilda. Dom hade hämtat Emma i skolan. 
Micke kom oxå och så blev vi bjudna på middag. Lyx. 
Vi spelade spel. Emma och jag vann. 
Trevligt att umgås och ha det mysigt en helt vanlig tisdag. 

Nu ikväll har jag grejat lite med en fotobok som Emma ska ge Malva när hon fyller 1 år 

Så mysigt att sitta och se på kort. Tiden går så fort och man glömmer så snabbt. 
Malva har blivit en stor tjej nu. ❤️

Imorgon gymmet. Vila. Måla. Emma ska ha med en kompis hem. 
Och jag ska in till stan imorgon kväll med Lina ,Amanda och Josse. 
En date på Pinchos. 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar