Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

onsdag 25 januari 2017

Mina systrar

Mina systrar...så olika, så konstiga, så knasiga...men så härliga och fantastiska ändå. 
Och roliga. 

Har varit med 3 av mina systrar på Pinchos ikväll. Vi har skrattat med varandra och åt varandra. Så skönt att få skratta så tårarna rinner. 

En träff med dom några timmar ikväll och jag är full av energi. ❤️

Så kul att få hoppa ur myskläderna en stund. Fixa sig lite och ut och äta. 









Ikväll kommer jag somna gott ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar