Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 22 januari 2017

Soft söndag

Vilken bra helg det har varit. Lugn o skön.
Och jag har mått bra. Liiiite seg idag och huvudvärk men det är självförvållat. 
Vi träffade vänner igår och då blev det ett par glas. 
Vi åt fantastiskt god mat. Spelade spel. Babblade minnen mm. En trevlig och rätt sen kväll. 

Vi pratade bl a om vår resa till Koh Samui när Patric o Tilda gifte sig 
En av kvällarna hade vi en rejäl drinkfest på en liten bakgata där det hade varit marknad. 

Såå kul. 

Idag har jag inte gjort många knop. 

Emma o jag skulle gått på bio men vi gör det imorgon. För en kompis undrade om hon ville hänga med till simhallen. 

Men imorgon kör vi tjejmys istället. Middag på stan o sen bio. 

Resten av den här söndagen blir myskläder och soffhäng ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar