Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

söndag 25 februari 2018

Bingolotto

Söndgasfika

Skrapa triss

Jag lagar gryta på långkok till middag

Vi ska spela Bingolotto ikväll


Det är väl ändå vuxenpoäng. Kanske rent av pensionärsvarning? Ha ha

Hur som helst. Har varit uppe lite mer idag. Börjat knyta Mala. Oj vad pilligt. Men faktiskt ganska kul ändå. 

Men jag kan inte sitta nån längre stund. Men absolut bra grej att pyssla med lite då och då. 

En väldigt skön söndag hittills. Familjen hasar runt i mjukiskläder och var och en styr med sitt. Harmoni. 

🌸🌸🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar