Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

fredag 4 maj 2018

Harmoni

Det blev en härlig dag. Sol och varmt.  Mysigt och roligt sällskap. Fika och lek i trädgården. Mycket skratt och bus. Känner lugn och harmoni i kroppen. Underbar känsla. Känner mig skönt trött. Hoppas på att kunna somna nu direkt. Snart ringer klockan. Måste upp långt innan tuppen för att åka mot Stockholm. Vill vara pigg så jag orkar köra en bit. Längtar efter att köra bil. Det händer tyvärr inte så ofta nu för tiden. 

Emma och hennes kompis sover gott. Rejält taggade inför morgondagen. Kommer bli en lång dag och kväll imorgon. Men det kommer bli kul. Härligt att se tjejernas lycka och glädje. Det värmer. 

Ha en bra helg ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar