Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 9 januari 2018

Obra dag

Mår inte alla bra idag. Ligger fortfarande. Har inte orkat gå upp. Micke ringde nyss och frågade om jag levde. Orolig eftersom jag inte hade hört av mig.  Jag lever ❤️

Har extra ont i huvudet. Tänkte att jag behövde kaffe och frukost. Har tagit det nu men det gör ont ändå. Åt frukost i sängen 


Känner mig helt orkeslös idag. Tom. Ledsen. Matt. Ont överallt känns det som. Är en ”konstig” känsla i hela kroppen.  Är som att luften gått ur mig helt idag. En typiskt obra dag

Har legat och kollat ett gammalt avsnitt av Sofias änglar som handlar om Johan o Maria som förlorade sin dotter. Min vän Lotta känner familjen väl. ( Lotta är med i programmet. Och hennes två barn, Kalle o Mille) Det är en väldigt tragisk och ledsam händelse , man tror att Nathalie blev mördad. Det gör eg inte saken bättre att se ett sånt här program. Tårarna sprutar. Men kanske bra att få gråta av mig lite. 

Idag får vara en sån här dag. Imorgon är en annan dag ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar