Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

tisdag 20 mars 2018

Harmoni

När solen skiner och himlen är alldeles blå ja då känns allt genast lite lättare och lite bättre. Harmoni. 

Sitter på bussen in till stan. Ska byta en jacka som inte känns helt 100. Träffa min son och fika. Beta av grejer på to do-listan. 

Magen krånglar. Huvudet värker. Revbenen gnisslar. Men...jag känner mig glad. Lugn.  



Passar på att njuta 🙏🏻☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar