Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

fredag 6 april 2018

Barndomsminne

Det blev ingen pw för mig idag, inget gym heller. Höll på att blåsa bort bara jag gick till Apoteket. Det räckte med den lilla promenixen. Kände mig helt bortblåst när jag kom hem. Satt däremot en lång stund i öppningen till inglasade altanen och lapade sol. Underbart. Har känt mig på ett strålande humör idag. Tänk vad lite sol kan göra. 

Emma har lekt med en kompis hela dagen. Jag har plockat o fixat lite. En ganska soft dag. Skönt. 

Ikväll blev det barndomsminne-mat. Potatissallad ,grillade revben och rostbiff. Fick alltid detta om det var utflykt i skolan och man skulle ha matsäck med. Och mamma packade alltid med så mycket mat så det räckte till halva klassen Hahaha 


Det var väldigt gott iaf. Även ikväll. 

En kompis till oss gör magiskt goda revben. Tror jag ska bjuda hem mig till dom på middag snart. Och kräva revben. Så kan man väl göra?

Nu slappar jag framför tvn. Har satt på mitt nya mobilskal


Champagne birds. Lät som ett bra skal för mig. Jag som älskar bubbel. Och äntligen ska jag få dricka bubbel imorgon. 🥂

Tror jag snart ska hoppa i säng. Jag bestämmer inte över tv-dosan ikväll. Tydligen inte på hela helgen. Är viktig golf på tv. Masters eller vad det hette. Kul!




1 kommentar:

  1. I was diagnosed with stage 3 breast cancer in August 2010. A valuable friend told me about Dr. Itua Herbal Center in West Africa. She gave me her phone number and email address. I quickly contacted him to guarantee that his herbal medicines will heal my cancer and I will heal forever I said OK.I ask him what is the healing process, he asks me to pay the fees I did and within 7 working days he sent me the herbal medicine and then he asked me I told my friend Gomez about the herbal drug so that he gave me to go and drink it.So after drinking for two weeks, I was cured, I am so grateful and I promise that I will do it I recommend to anyone who has cancer and that that I am doing. Herbal medicine Dr. Itua makes me believe that there is hope for people with Parkinson's disease, schizophrenia, scoliosis, bladder cancer, colorectal cancer, breast cancer, kidney cancer. , Leukemia, lung cancer, skin cancer, uterine cancer, prostate cancer Fibromyalgia,
    Fibrodysplasia Syndrome, Epilepsy,Sclerosis sickness, Dupuytren's Disease, Diabetes, Celiac Disease, Angiopathy, Ataxia, Arthritis, Amyotrophic Lateral Sclerosis, Alzheimer's Disease, Lupus, Adrenocortic Carcinoma.Asthma, Allergic Diseases.HIV Help, Bladder cancer,Brain cancer,Esophageal cancer,Gallbladder cancer,Gestational trophoblastic disease,Head and neck cancer,Hodgkin lymphoma
    Intestinal cancer,Liver cancer,Melanoma,Mesothelioma,Multiple myeloma,Neuroendocrine tumors
    Non-Hodgkin lymphoma,Cervical Cancer,Oral cancer,Ovarian cancer,Sinus cancer,Soft tissue sarcoma,Spinal cancer,Stomach cancer
    ,Testicular cancer,Throat cancer,Meniere's disease,Thyroid Cancer,Vaginal cancer,Vulvar cancer
    HIV Aids, Herpes, Disease Chronic inflammatory, Memory disorder,
     Here is his contact information ...... [Email ... drituaherbalcenter@gmail.com. Whatsapp ... + 2348149277967]

    SvaraRadera