Jag har fått diagnosen Ménières.

Det är en sjukdom som har tagit över mitt liv.
Yrsel, kräkningar, dålig balans, ostadig, dropattacks, hörselförlust och tinnitus.
En diagnos som är svår att acceptera, en sjukdom smärtsam att hantera och ett handikapp jag måste lära mig att leva med.
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt liv med Mr Ménières, Herr Kräk och Prins Tinnitus.

måndag 30 april 2018

En lampa

Följer en del inredningsbloggar på nätet. Älskar att få tips och idéer. Följer bl a Inredningsfrun som är ifrån Kalmar. Såg en snygg lampa att ha ute som hon gjorde. Idag var jag på Clas O. Fick ett infall att göra en likadan som kan vara ute vid trädäcket. 

En korg och tre solcellslampor och voilà så blev det en snygg lampa. 


Använde även naturfärgat snöre. Tog ungefär 10 min att göra. Om ens det. Enkelt och lätt. Och fint. 

Nu har jag suttit med min lilla konstnär och ritat lite. Skön avslappning. 


Laddar för lite galej ikväll. Ska bli kul. Det är jag värd. 

Ha en härlig valborg 🔥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar